Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова»

Автор(и)

  • Ксенія Анатоліївна Качайло
  • Тетяна Михайлівна Мішеніна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Ключові слова:

невідмінювані слова, дериват, словотвірний потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностей

Анотація

У статті здійснено спробу розроблення дидактичного супроводу у вивченні словотвірного потенціалу невідмінюваних імен у змісті навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова». Система пропонованих завдань спрямована на вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників за напрямками: 1) особливості входження невідмінюваних імен до словотвірної системи української мови; 2) розгляд невідмінюваних імен як словотвірної  бази для  суфіксальних одиниць; 3) невідмінювані іменники як компоненти складних слів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 127 / PDF downloads: 227

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Качайло, К. А., & Мішеніна, Т. М. (2013). Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова». Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 694–703. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>