Квест як інтерактивний метод формування гендерної компетентності майбутніх соціальних педагогів

Наталія Байдюк

Анотація


 


У статті розкрито переваги використання квестів з метою формування гендерної компетентності майбутніх соціальних педагогів, обґрунтовано унікальність квесту як технології, що дозволяє одночасно впливати на мотиваційно-ціннісний, інформаційно-теоретичний та організаційно-діяльнісний компоненти компетентності. Значну увагу приділено особливостям поетапної організації та проведення гендер-квесту «Шлях до гармонії», подано опис завдань квесту та проаналізовано результати їх виконання.

Ключові слова: інтерактивне навчання, гендерний квест, гендерна компетентність, гендерні взаємини, гендерний стереотип.

Наталья Байдюк КВЕСТ КАК ИНТЕРАКТИВНЫЙ МЕТОД ФОРМИРОВАНИЯ ГЕНДЕРНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ

В статье раскрыты преимущества использования квестов с целью формирования гендерной компетентности у будущих социальных педагогов, обоснована уникальность квеста как технологии, что позволяет одновременно влиять на мотивационно-ценностный, информационно-теоретический и организационно-деятельностный компоненты компетентности. Значительное внимание уделено особенностям поэтапной организации и проведения гендер-квеста «Путь к гармонии», подано описание заданий квеста и результаты их исполнения.

Ключевые слова: интерактивное обучение, гендерный квест, гендерная компетентность, гендерные отношения, гендерный стереотип

Nataliya Bayduyk QUEST AS AN INTERACTIVE METHOD OF FORMATION OF GENDER COMPETENCE OF FUTURE SOCIAL TEACHERS

The benefits of using quests in the process of forming gender competence of futuresocial teachers are under consideration in the article, the uniqueness of quest as a technology which allows to affect simultaneously motivational and valuable, information and theoretical and organizational components of competence has been grounded. Considerable attention has been paid to the peculiarities of organizing and step-by-step conducting of gender-quest "The Harmony Way", the quest task descriptionand the results of their completion have been given.

Keywords: interactive learning, gender quest, gender competence, gender relations, gender stereotype.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Веб-квест как педагогическая технология [Электронный ресурс]. – 2012. – Режим доступа : http://32ruo56.blogspot.com/2012/05/blog-post_26.html.

Гендерна рівність в освіті. Посібник для тренерів. – Запоріжжя : Друкарський світ, 2011. – 54 с.

Личко О. Шляхи ефективного впровадження квест-технологій [Електронний ресурс] / О. Личко. – Режим доступу : http://konf.koippo.kr.ua/blogs/index.php/blog5/title-287.

Миновская О. В. Приключение как инновация в воспитании учащейся молодежи / О.В. Миновская. // Современные наукоемкие технологии. – 2011. – №1. – С.122-124.

Сокол І. Квест: метод чи технологія? / І. Сокол // Науково-методичний журнал «Комп'ютер у школі та сім'ї». – 2014. – С.28-32.

Шаматонова Г. Л. Веб-квест как интерактивная методика обучения будущих специалистов по социальной работе / Г.Л. Шаматонова // «Socioпростір : міждисциплінарний збірник наукових праць з соціології та соціальної роботи». – 2010. – №1. – С.4-5.

Щелина С.О. Квест как технология изучения детской литературы [Электронный ресурс] / С.О. Щелина, А.О. Чудакова // Мировая словесность для детей и о детях: Материалы Международной научно-методической конференции 23 июня – 27 июня 2014 года. – Режим доступа : http://av.moi-portal.ru.

Щелина С.О., Чудакова А.О. Потенциал квеста как педагогической технологии формирования у подростков установки ведения здорового образа жизни / С.О. Щелина, А.О. Чудакова // Молодой ученый. – 2014. – №21.1. – С. 146-149.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.