ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ НА ЗАСАДАХ ВИМОГ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ


Анотація


Туркот Т. І., Коновал О. А. Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання.

У статті обґрунтовано необхідність індивідуалізації самостійної роботи студентів-фізиків з позицій здоров’язбережувального навчання як умови забезпечення здоров’я молоді. Підкреслено, що реалізація принципу індивідуального підходу передбачає урахування особливостей стилів навчальної діяльності. Автори характеризують типологічні групи студентів, визначають методи їхньої самостійної навчальної діяльності під час вивчення фізики, які оптимально відповідають психологічним особливостям цих груп.

Ключові слова: здоров’язбережувальне навчання, інформаційний стрес, емоційний стрес, стиль навчальної діяльності, типологічні групи, психологічне «вигорання».

Туркот Т. И., Коновал О. А. Индивидуализация самостоятельной работы студентов-физиков на принципах требований здоровьесохраняющей учебы.

В статье обосновывается необходимость индивидуализации самостоятельной работы студентов-физиков с позиций здоровьесохраняющего обучения как условия обеспечения здоровья молодежи. Реализация принципа индивидуального подхода предполагает учет особенностей стиля учебной деятельности. Авторы характеризуют типологические группы студентов, определяют методы их самостоятельной учебной деятельности при изучении физики, которые оптимально соответствуют психологическим особенностям этих групп.

Ключевые слова: здоровьесохраняющее обучение, информационный стресс, эмоциональный стресс, стиль учебной деятельности, типологические группы, психологічне «вигорання».

 

Turkot T. І., Konoval O. А. Individualization of students-physicists’ independent work on principles of requirements for health-consciosness training.

The article substantiates the necessity of individual independent work of students-physicists from a view of health-consciosness training as the condition to keep young people healthy. To implement the principle of an individual approach means considering the style of educational activity. The authors characterize the typological groups of students, define the methods of their independent educational activity while studying physics. These methods tend to optimally meet psychological features of these groups.

Key words: health-consciosness training, informative stress, emotional stress, style of educational activity, typological groups, psychological “burn-up”.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.