ІНТЕГРАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ І НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

В. В. Прошкін

Анотація


Прошкін В. В. Інтеграція науково-дослідної і навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів як сучасна педагогічна проблема.

У статті наголошено на необхідності розроблення спеціальної педагогічної системи інтеграції університетської науки й освіти, що визначає стратегічний напрямок наукового розвитку університету й розкриває технологію покращення професійної підготовки майбутніх учителів. Установлено, що в сучасних дослідженнях недостатньо вирішено проблему максимального поєднання науки з навчальним процесом на всіх його етапах.

Ключові слова: інтеграція науково-дослідної й навчальної роботи, університетська підготовка, майбутній учитель.

Прошкин В. В. Интеграция научно-исследовательской и учебной работы в университетской подготовке будущих учителей как современная педагогическая проблема.

В статье отмечена необходимость разработки специальной педагогической системы интеграции университетской науки и образования, которая определяет стратегическое направление научного развития университета и раскрывает технологию улучшения профессиональной подготовки будущих учителей. Установлено, что в современных исследованиях недостаточно разрешена проблема максимального сочетания науки с учебным процессом на всех его этапах.

Ключевые слова: интеграция научно-исследовательской и учебной работы, университетская подготовка, будущий учитель.

Proshkin V. V. An integration of scientific and research and educational work in the process of future teachers’ university training as modern pedagogical problem.

This article is about need to work out some special pedagogical system of university integration of science and education that defines strategic direction of science development of the university and discloses a technology of improvement future teachers’ professional training. The author analyzed the most significant literary sources and established that modern researches insufficiently solve problem of maximum association of science and educational process at all stages.

Key words: integration of scientific and research and educational work, university training, future teachers.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.