№ 48 (2016)

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Георгій Олегович Бiлоненко, Іван Анатолійович Касілов, Євген Сергійович Корольков
PDF
С. 3-7
Ліана Георгіївна Буданова
PDF
С. 7-12
Оксана Євгенівна Гриджук
PDF
С. 12-17
Вікторія В’ячеславівна Желанова
PDF
С. 17-23
Вікторія Олексіївна Лапіна
PDF
С. 23-26
Олена Вікторівна Пасічна
PDF
С. 27-29
Олег Борисович Потапенко, Вікторія Валентинівна Іванова
PDF
С. 30-34
Микола Іванович Ступнік, Володимир Станіславович Моркун, Зінаїда Павлівна Бакум, Вікторія Василівна Ткачук
PDF
С. 34-43
Анжеліка Анатоліївна Татарнікова
PDF
С. 43-49
Ху Манлі
PDF
С. 49-53

РОЗДІЛ 2. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОСТВІТИ

Любов Віталіївна Висоцька
PDF
С. 54-58
Лариса Сергіївна Дзевицька
PDF
С. 58-63
Олександр Іванович Дрогайцев
PDF
С. 64-67
Тетяна Федорівна Лукашенко, Ніна Федорівна Кущевська, Віктор Володимирович Малишев
PDF
С. 67-72
Ілля Миколайович Лукащук
PDF
С. 72-80
Віра Петрівна Мурашковська
PDF
С. 80-85
Наталія Олександрівна Побережна
PDF
С. 86-89
Вікторія Олександрівна Устінова
PDF
С. 89-92
Дар’я Володимирівна Фурт
PDF
С. 92-97
Ганна Миколаївна Шалацька
PDF
С. 97-102
Тетяна Анатоліївна Ящук
PDF
С. 102-105

РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Валентина Миколаївна Вакуленко
PDF
С. 106-111
Єлизавета Валеріївна Кучерган
PDF
С. 112-120
Володимир Миколайович Марків
PDF
С. 120-124
Тетяна Володимирівна Мотуз
PDF
С. 124-131

РОЗДІЛ 4. ІНТЕГРАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИННИКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Ольга Володимирівна Бондаренко
PDF
С. 132-139
Ірина Володимирівна Онищенко
PDF
С. 139-145
Світлана Михайлівна Соболєва
PDF
С. 145-150
Тетяна Леонідівна Шепеленко
PDF
С. 150-155