ТРИЛОГІЯ РЕНСОМА РИГГЗА ПРО ДИВНИХ ДІТЕЙ І КРИЗА МІФОТВОРЧОСТІ ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

Андрій Іванович Гурдуз

Анотація


У пропонованій статті вперше здійснено спробу з’ясування статусу романної серії Ренсома Риггза про дивних дітей у літературно-мистецькому процесі початку ХХІ ст. Відповідно увагу зосереджено на питаннях традиції й новаторства художніх рішень у трилогії порівняно з її типологічним і / чи генетично зумовленим мистецьким рядом, а також на способі функціонування і ролі в циклі національного складника.

Ключові слова: міфотворчість, криза, модель, криптоісторія, міфопоетика, типологія, новаторство, національний складник.

В предлагаемой статье впервые осуществлена попытка определения статуса романной серии Ренсома Риггза о странных детях в литературно-художественном процессе начала ХХI века. Соответственно внимание сосредоточено на вопросах традиции и новаторства решений в трилогии по сравнению с её типологическим и / или генетически обусловленным художественным рядом, а также на способе функционирования и роли в цикле национальной составляющей.

Ключевые слова: мифотворчество, кризис, модель, криптоистория, мифопоэтика, типология, новаторство, национальная составляющая.

In this article the attempt of the determination of the status of the novel series about the peculiar children by Ransom Riggs in the literary-art process of the beginning of the XXI century is realised for the first time. Accordingly our attention is concentrated on the questions of tradition and innovation decisions in this trilogy by comparison with its typological and / or genetic given art row. Also we analyse the way of function and the role of the national component in the named novel circle.

Keywords: mythocreation, crisis, model, cryptohistory, mythopoetics, typology, innovation, national component.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.