МИТЕЦЬ У «ПЕРЕВЕРНУТОМУ» СВІТІ: ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕХІДНОГО ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ У ДРАМІ ЯРОСЛАВА ВЕРЕЩАКА «ДУША МОЯ ЗІ ШРАМОМ НА КОЛІНІ»

Леся Іванівна Сидоренко

Анотація


У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування мета дискурсу та прийом створення у драмах театру в театрі, тобто «подвійної сцени», створення образа митця і його модерне вивищення. У результаті дослідження драми Ярослава Верещака «Душа моя зі шрамом на коліні» узагальнено функції мистецтва, його можливості відображати складну історичну реальність і кризову сучасність.

Ключові слова: автобіографізм, інтенція, метадискурс, метадрама, типологічні риси, авторефлексія літератури.

В статье рассмотрены типологические черты метадрамы, выявлены факторы формирования цель дискурса и прием создания в драмах театра в театре, то есть «двойной сцены», создание образа художника и его современное возвышения. В результате исследования драмы Ярослава Верещака «Душа моя со шрамом на колене» обобщены функции искусства, его возможности отображать сложную историческую реальность и кризисную современность.

Ключевые слова: автобиографизм, интенция, метадискурс, метадрама, типологические черты, авторефлексия литературы.

The article is devoted to the typological characteristics of the metadram. Investigated here are the forming factors of metadiscourse and the reception of theater's theater's drams, that is «double scene», creation of the image of the artist and his modern sight. The article summarizes the dram of Yaroslav Vereshchak, «My Soul with Scar on the Knee» the functions of art, its ability to reflect complex historical reality and crisis modernity. Keywords:  autobiographism, intention, metadiscourse, typological characteristics, autoreflection of the literature.  

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.