Використання самоконтролю та самооцінки молодших школярів в процесі формування екологічної свідомості

Автор(и)

  • Д.В. Данільченко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6436

Анотація

На сьогодні досить актуальною є проблема розвитку самооцінки та самоконтролю молодших школярів. Розвиток молодшого школяра не можливо уявити без усвідомлення процесів,що відбуваються у природі та суспільстві.Тобто, першочерговимзавданням вчителя початкових класів є забезпечення формування в учнів самооцінки і самоконтролю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 39

Біографія автора

Д.В. Данільченко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

студентка психолого-педагогічного факультету

Посилання

Серьогіна І.Ю. Психолого-дидактичні особливості визначення поняття «самоконтроль» учнів / І.Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої ніколи: зб.наук. праць -Вип. 11. - 2005.-С . 368-376.

Серьогіна І.Ю.Характеристика самоконтролю учнів як компонента навчальної діяльності // Педагогіка вищої та середньої школи:зб. наук.праць. - 2005. -Вип. 12. - С. 238-247.

Сухорукова О.Э Формирование экологического мировозрения школьников / О. Э. Сухокурова // Проблеми теории и методики естественно научного образования в школе и ВУЗЕ . - 2015.-№ 6 - С. 120-125.

Downloads

Опубліковано

2015-12-14

Як цитувати

Данільченко, Д. . (2015). Використання самоконтролю та самооцінки молодших школярів в процесі формування екологічної свідомості. Екологічний вісник Криворіжжя, 1, 125–127. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6436

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН