Формування поняття "Пори року" в молодших школярів через використання навчальних текстів

Автор(и)

  • В. О. Матвєйчук Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6438

Анотація

Особливістю розвитку когнітивної сфери дітей молодшого шкільного віку являється перехід пізнавальних психічних процесів дитини на більш високий рівень. В цей період якісно змінюються, перебудовуються усі сфери особистості дитини. Починається ця перебудова з інтелектуальної сфери, передусім - з мислення. У вимогах нових освітніх стандартів однією з актуальних завдань являється формування понятійного мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 49

Біографія автора

В. О. Матвєйчук, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

студентка психолого-педагогічного факультету

Посилання

Біда О. Формування природничих понять / О. Біда // Початкова школа - 2000. - N 7. - С. 23-25.

Митник О.Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-17.

Пасічник Н.О. Психологічні умови ефективного розвитку образного та понятійного мислення у молодших школярів // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія N 12. Психологічні науки: [зб. наук. праць]. - К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. - Вип. 41 (65). - С. 129 - 138.

Downloads

Опубліковано

2015-12-14

Як цитувати

Матвєйчук, В. О. . (2015). Формування поняття "Пори року" в молодших школярів через використання навчальних текстів. Екологічний вісник Криворіжжя, 1, 130–132. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6438

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН