Формування морально-екологічної позиції старших дошкільників та молодших школярів шляхом використання екологічних проектів

Автор(и)

  • Н.М. Галицька Комунальний вищий навчальний заклад  «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6804

Анотація

В наш час у добу докорінних соціально-економічних перетворень в незалежній Україні та на фоні глобальної екологічної кризи, погіршення стану довкілля актуальною є проблема екологічної освіти населення, що потребує виважених рішень від держави, освітніх закладів, громадських товариств і об’єднань, сім’ї, родини, тому однією з найважливіших складових сучасної освіти визначено її екологічний компонент. Це охоплює: формування екологічної культури шляхом опанування дітьми екологічними знаннями та виховання на їхній основі гуманного ставлення до природного довкілля як до загальнолюдської цінності, набуття з раннього віку досвіду гармонійної взаємодії з природою. Дошкільний вік є найбільш сензитивним періодом щодо формування основ екологічної культури, важливим є також забезпечення неперервної екологічної освіти молодших школярів, тому формування їх екологічної компетентності, розробка засобів, навчально-методичного забезпечення щодо екологічного виховання є одним з найактуальніших питань сучасного освітньо-виховного процесу в ДНЗ та початковій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 53 / PDF downloads: 36

Біографія автора

Н.М. Галицька, Комунальний вищий навчальний заклад  «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради

викладач 

Посилання

Горопаха Н.М. Методика ознайомлення дітей з природою: Хрестоматія / Укладач Н.М. Горопаха. - К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. - С. 317-336, 412- 418

Екологічний вісник Криворіжжя: збірник наукових та науково- методичних праць / головний редактор В.М. Савосько. - Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. - Вип. 1. - С. 105, 123-125.

Калуська Л.В. Інновації в дошкіллі. Програми, технології, проекти, ідеї, досвід: Посібник на допомогу дошкільним працівникам / Л.В. Калуська, М.В. Отрощенко авт.-упор.: Л.В. Калуська, М.В. Отрощенко. - Мандрівець, 2013. - С. 154221.

Кукалець М.В. Методика викладання природознавства у початковій школі: навчально-методичний посібник за модульнорейтинговою системою навчання студентів спеціальності «Початкова освіта»: Навчальний посібник / М.В. Кукалець. - Львів.; «Новий Світ - 2000», 2013. - С. 119-126, 139-140.

Нікітчіна С.О. Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія і практика. Навчальний посібник / Під загальною редакцією професора С.О. Нікітчіної. - К.: Видавничий Дім «Слово», 2014. - 256 с.

Downloads

Опубліковано

2016-12-14

Як цитувати

Галицька, Н. . (2016). Формування морально-екологічної позиції старших дошкільників та молодших школярів шляхом використання екологічних проектів. Екологічний вісник Криворіжжя, 2, 122–125. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6804

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН