Використання кейс-методу при вивченні екології як шлях формування професійної компетентності у майбутніх вчителів початкових класів до роботи у новій українській школі

Автор(и)

  • Т.В. Капуста Комунальний вищий навчальний заклад «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6885

Анотація

У системі освіти нашої держави тривають інноваційні зміни, реформування освіти веде дійсно до європейського простору та розбудови системи педагогічної освіти України. Головним завданням української школи є поновлення цілей та удосконалення змісту освіти за допомогою компетентнісного підходу й підвищення рівня фахової підготовки вчителів, які будуть здатні до роботи з учнями нової української школи (НУШ). Розв'язання цього завдання можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження інноваційних технологій навчання. На нашу думку, одним з таких прогресивних методів є метод проблемного навчання метод case-study (кейс-метод, метод казусів).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 111 / PDF downloads: 45

Біографія автора

Т.В. Капуста, Комунальний вищий навчальний заклад «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради

викладач хімії, екології, основ екології, спеціаліст І категорії

Посилання

Гребенькова Г.В. Кейс-метод у професійному навчанні [Електронний ресурс] / Г.В. Гребенькова // Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Одеській області. - Режим доступу: http://www. nmc.od.ua/?cat=9.

Державний стандарт початкової загальної освіти (проект) [Електронний ресурс] https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednyaosvita /derzhavni-standarti.

Долгоруков А. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения / Александр Долгоруков [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.vshu.ru/.

Концепція Нової української школи [Електронний ресурс] https://osvita.ua/doc/files/news/ 520/52062/new-school.pdf

Chappell С. S. Problem-Based Learning and Competency Development [Electronic resource] / C. S. Chappell, P. Hager // Australian Journal of Teacher Education.-1995.-Vol.20, Iss.l.-P. 1 -7 -Access mode: http://www.ro.ecu.edu.au /aite/vol20/iss 1/1. DOI: https://doi.org/10.14221/ajte.1995v20n1.1

Downloads

Опубліковано

2018-04-12

Як цитувати

Капуста, Т. . (2018). Використання кейс-методу при вивченні екології як шлях формування професійної компетентності у майбутніх вчителів початкових класів до роботи у новій українській школі. Екологічний вісник Криворіжжя, 3, 111–115. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6885

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН