Методичні аспекти екологічного виховання учнів в шкільному курсі хімії при вивченні води

Автор(и)

  • К.О. Наумова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6889

Анотація

Загальновідомо, що свідоме й бережливе ставлення до води повинне формуватися з дитинства у сім’ї та школі, за умови активного формування екологічної культури та накопичення систематичних знань про воду. Загальноосвітня школа покликана виховувати у школярів любов до природи, навчати основ охорони навколишнього середовища. Педагогічно правильна організація екологічного виховання є запорукою екологічно-свідомого майбутнього покоління.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографія автора

К.О. Наумова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка природничого факультету

Посилання

Буринська Н. Досвід формування екологічної свідомості в учнів // Біологія і хімія в школі. - 2008 - №1 - С. 43-45.

Буринська Н. Екологічна складова у змісті шкільної хімічної освіти // Біологія і хімія в школі. - 1998 - №1 - С. 18-20.

Загубинога О.О. Використання інтерактивних технологій під час вивчення екології /О.О. Загубинога, Г.С. Науменко. - X.: Вид. група «Основа», 2008. -314 с.

Хімія. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 7-9 класи. Київ: 2017.

Downloads

Опубліковано

2018-04-12

Як цитувати

Наумова, К. . (2018). Методичні аспекти екологічного виховання учнів в шкільному курсі хімії при вивченні води. Екологічний вісник Криворіжжя, 3, 123–127. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6889

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН