Міжпредметна інтеграція на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів

Authors

  • О.С. Ізмайлова , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6437

Abstract

У даній статті ми розглянемо особливості застосування міжпредметної інтеграції щодо формування екологічної культури молодших школярів на уроках природознавства. В умовах сьогодення гостро постали перед людством екологічні проблеми: забруднення ґрунтів, повітря, водойм токсичними відходами, зникнення значної частини видів рослин та тварин, озонові діри та ін. Головною причиною усіх негараздів природи була і є безвідповідальна діяльність людини.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • О.С. Ізмайлова, , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

    студентка психолого-педагогічного факультету

References

Іванова О. Формування екологічної культури / О. Іванова // Початкова школа. - 1998. - №8. - С. 40-42.

Інтегровані уроки: 1-4 класи / упоряд. Т.В. Бишова - К.: Шкільний світ, 2011. - 112 с.

Чекіна О. Ю. Інтегровані уроки у початковій школі. - 2-ге вид. - Х.: вид. група «Основа», 2008. - 192 с.

Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання /Антоніна Христофор // Початкова школа. - 2007. - №°6. - С. 9-1

Published

2015-12-14

Issue

Section

Environmental education and methods of teaching natural disciplines

How to Cite

Міжпредметна інтеграція на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів. (2015). Ecological Bulletin of Kryvyi Rih District, 1, 127-129. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6437