Терминология маркетинга в русском языке: терминологические заимствования

Автор(и)

  • Татьяна Андреевна Полякова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1003

Анотація

Статтю присвячено питанню формування терміносистеми маркетингу в сучасній російській мові.

Metrics

PDF views
131
Jul 2008Jan 2009Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 120 / PDF downloads: 131

Опубліковано

2008-06-20

Як цитувати

Полякова, Т. А. (2008). Терминология маркетинга в русском языке: терминологические заимствования. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 1, 36–40. https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1003

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць