Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення

Автор(и)

  • Володимир Васильович Пруняк
  • Ліліана Миколаївна Пруняк

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023

Анотація

У статті розглянуто навчально-мовленнєві ситуації, які сприяють усвідомленому й ефективному формуванню навичок діалогічного мовлення молодших школярів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 145

Downloads

Опубліковано

2008-06-20

Як цитувати

Пруняк, В. В., & Пруняк, Л. М. (2008). Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 1, 154–160. https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023

Номер

Розділ

Методика викладання мов