Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023Анотація
У статті розглянуто навчально-мовленнєві ситуації, які сприяють усвідомленому й ефективному формуванню навичок діалогічного мовлення молодших школярів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 145
Downloads
Опубліковано
2008-06-20
Як цитувати
Пруняк, В. В., & Пруняк, Л. М. (2008). Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 1, 154–160. https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023
Номер
Розділ
Методика викладання мов