Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення

Автор(и)

  • Володимир Васильович Пруняк , ,
  • Ліліана Миколаївна Пруняк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023

Анотація

У статті розглянуто навчально-мовленнєві ситуації, які сприяють усвідомленому й ефективному формуванню навичок діалогічного мовлення молодших школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2008-06-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Ситуативно-рольова організація спілкування у навчанні школярів діалогічного мовлення. (2008). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 1, 154-160. https://doi.org/10.31812/filstd.v1i0.1023