Формування навичок професійного мовлення студентів технічних спеціальностей

Автор(и)

  • Ірина Вікторівна Ланова Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.184

Ключові слова:

професійне мовлення, професійна комунікація, мовна підготовка, професійна культура, професійна діяльність, мовна особистість

Анотація

У статті зазначено необхідність уведення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у вищих навчальних закладах, його мету й основні завдання для формування в майбутніх фахівців умінь і навичок володіння українською літературною мовою у професійній діяльності, виокремлено основні блоки при його вивченні, а також основні складові процесу формування мовної особистості майбутнього фахівця.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 127 / PDF downloads: 148

Біографія автора

Ірина Вікторівна Ланова, Криворізький національний університет

старший викладач кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки

Посилання

Бутенко Л. Розвиток професійного мовлення майбутніх спеціалістів технічного профілю / Л. Бутенко // Дивослово. –2014. –No1. –С. 17–18.

Бутенко Н. Ю. Комунікативні процеси у навчанні: [посібник] / Н. Ю. Бутенко, В. М. Приходько, Н.І.Федоренко.–К.: КНЕУ, 2004.–334 с.

Культура фахового мовлення / за ред. Н. Д. Бабич. – Чернівці: Книги ХХІ, 2011.–572 с.

Поповський А. М.Чинники та античинники культури сучасного українського мовлення / А. М. Поповський // Вивчаємо українську мову та літературу. –2008. –No13. –С. 2–3.

Тоцька Н. Формування професійно зумовленого мовлення студентів технічного університету / Н. Тоцька // Дивослово. –2009. –No9. –С.57–61.

Черемська О. Зміст і структура навчальної дисципліни «Українська мова» в економічних ВНЗ / О. Черемська, Г. Гайдамака, В. Жовтобрюх // Дивослово. –2009. –No 5. –С. 30–34.

Downloads

Опубліковано

2016-12-20

Як цитувати

Ланова, І. В. (2016). Формування навичок професійного мовлення студентів технічних спеціальностей. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 15, 277–284. https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.184

Номер

Розділ

Методика викладання мов