Комунікативно зорієнтований підхід у навчанні англомовного спілкування майбутніх авіафахівців

Автор(и)

  • Світлана Миколаївна Муравська Kirovohradska lotna akademiia Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu , Кировоградская лётная академия Национального авиационного университета , Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.185

Ключові слова:

комунікативно зорієнтований підхід, англомовне спілкування, комунікація, чинники ефективного застосування, тенденції, викладання іноземної мови

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання комунікативно зорієнтованого підходу до навчання майбутніх авіафахівців англомовного спілкування. Запропоновано потрактування категорії «комунікація» як ключового поняття комунікативного підходу. Представлено принципи комунікативного навчання, сформульовані Є. Пасовим: принципи мовленнєво-розумової активності, індивідуалізації, функціональності, ситуативності, новизни. Визначено чинники ефективного застосування комунікативного підходу та тенденції, релевантні для викладання іноземної мови: комунікативна спрямованість усіх видів навчання; основною ланкою у процесі навчання є не викладач, а студент; зацікавлення студентів процесом навчання відповідно до їхніх інтересів, здібностей і потреб; навчально-методичні матеріали подаються за ситуативно-тематичним чи функціональним принципом; основними видами роботи студентів є парна (діалог) і групова (полілог) робота; комунікативний підхід до вивчення мови спричинив нетрадиційне ставлення до помилки. З-поміж недоліків комунікативного підходу виокремлено несистематичне подання граматичного матеріалу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Миколаївна Муравська, афіліація Kirovohradska lotna akademiia Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, Кировоградская лётная академия Национального авиационного университета, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Вдовін В. В. Комунікативний підхід як оптимальний засіб вивчення іноземної мови у ВНЗ / В. В. Вдовін // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». –2007. –No 586. –С. 15–20.

Король С. В. Комунікативний підхід у навчанні іноземних мов / С. В. Король // Педагогічний дискурс. –2012. –Вип. 11. –С. 133–136.

Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Е. И. Пассов. –М. : Русский язык, 1989. –276 с.

Причина В. В. Комунікативно зорієнтований підхід до навчання учнів англомовного спілкування/В. В. Причина // Таврійський вісник освіти. –2012. –No4 (40). –С. 195–201.

Рогова Г. В. Повышение эффективности обучения иностранным языкам за счет улучшения психологического климата на уроке / Г. В. Рогова // Иностранные языки в школе. –1977. –No 5. –С. 46.

Соковкин В. Н. О природе человеческого общения / В. Н. Соковкин. –Фрунзе : Мехтеп, 1973. –154 с. 7.Философский энциклопедический словарь / [под ред. Л. Ф. Ильечева]. –М. : Сов. энциклопедия, 1983. –893 с.

Johnson K. Communication in the classroom / K. Johnson, K. Morrow. –Longman Group, 1992. –140 p.9.Philips D. Language in Schools / D. Philips // From Complacency to Conviction. –CILT. –1988. –P.12.

Завантаження

Опубліковано

2016-12-20

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Комунікативно зорієнтований підхід у навчанні англомовного спілкування майбутніх авіафахівців. (2016). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 15, 284-292. https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.185

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають