Робота з текстами фахового спрямування під час навчання української мови як іноземної
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v19i0.2328Ключові слова:
українська мова як іноземна, тексти фахового спрямування, мовна підготовкаАнотація
У статті наведено приклади роботи з текстами фахового спрямування під час викладання української мови як іноземної у закладах вищої освіти педагогічного профілю. Тематика текстів розрахована на студентів природничого, фізико-математичного і географічного факультетів. У розвідці наголошено, що на заняттях з української мови як іноземної студенти-іноземці, які здобувають вищу педагогічну освіту за різними спеціальностями, обов’язково мають працювати з текстами фахового спрямування. Це допоможе іноземним студентам засвоїти певну кількість лексичних одиниць і синтаксичних конструкцій, потрібних для вивчення низки спеціальних дисциплін (біології, хімії, фізики, астрономії, географії тощо) і здобуття вищої педагогічної освіти. Така робота насамперед має на меті підготувати студентів-іноземців до подальшого сприйняття й розуміння фахової літератури.
Metrics
Посилання
Бакум З.П. Українська мова як іноземна: лінгводидактичні проблеми. Філологічні студії : Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. Кривий Ріг, 2010. Вип.5. С. 226–232.
Строганова Г. Концептуальні підходи до засвоєння української мови іноземними студентами. Теорія і практика викладання української мови як іноземної : зб. наук. пр. Львів, 2008. Вип. 3. С. 173–179.
Ушакова Н.І., Дубічинський В.В., Тростинська О.М. Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України. Викладання мов у вищих навчальних закладах на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр.Харків, 2011. Вип.19. С.136–146.
Ушакова Н.І., Тростинська О.М. Вивчення української мови студентами-іноземцями : концептуальні засади. Теорія і практика викладання української мови як іноземної : зб. наук. пр. Львів, 2014. Вип.9. С.12–21.