Українська мова: критерії, показники, рівні сформованості міжкультурної компетентності міжкультурної комунікації студентів-іноземців

Основний зміст статті

Світлана Костюк

Анотація

Статтю присвячено проблемі визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості міжкультурної компетентності міжкультурної комунікації студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Проаналізовано погляди науковців щодо структури міжкультурної компетентності, виокремлено критерії сформованості міжкультурної компетентності студентів-іноземців, показники задля коректного оцінювання рівня сформованості міжкультурної компетентності міжкультурної комунікації.

Деталі статті

Як цитувати
Костюк, С. (2019). Українська мова: критерії, показники, рівні сформованості міжкультурної компетентності міжкультурної комунікації студентів-іноземців. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 19, 157-177. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/filstd/article/view/2329
Розділ
Методика викладання мов

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.