Формування термінологічного потенціалу (природничий профіль) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)

Автор(и)

  • Надія Семенівна Безгодова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.299

Ключові слова:

термінологія, професійне мовлення, принцип текстоцентризму, слова-терміни, терміни з міжнародними компонентами

Анотація

У статті висвітлено деякі аспекти формування професійного мовлення майбутніх спеціалістів природничого профілю шляхом опрацювання термінологічної лексики. Основну увагу приділено текстовому матеріалу й роботі зі словами-термінами.

Metrics

PDF views
163
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 80 / PDF downloads: 163

Біографія автора

Надія Семенівна Безгодова, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української філології та загального мовознавства

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Безгодова, Н. С. (2015). Формування термінологічного потенціалу (природничий профіль) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 419–425. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.299

Номер

Розділ

Методика викладання мов