Методика навчання читання англійською мовою з використанням автентичних текстів для студентів спеціальних факультетів (на матеріалі роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”)

Основний зміст статті

Юлія Єловська

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання читання іноземною мовою, зокрема англійською. Розглянуто особливості й етапи роботи з автентичними текстами, які нині представлені в розвідках вітчизняних і зарубіжних мовознавців. Запропоновано комплекс завдань для формування мовної й мовленнєвої компетентності студентів спеціальних факультетів із використання автентичних текстів на базі оригінального роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”.

Деталі статті

Як цитувати
Єловська, Ю. (2019). Методика навчання читання англійською мовою з використанням автентичних текстів для студентів спеціальних факультетів (на матеріалі роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 20, 171-181. https://doi.org/10.31812/filstd.v20i0.3702
Розділ
Методика викладання мов

Посилання

1. Андруща Ю.С. Роль і особливості використання автентичних текстів в умовах мультилінгвального навчання англійської мови. Міжкультурна й міжмовна комунікація: проблеми, питання, вирішення. 2018. No12. С.297–305.
2. Борецька Г.Е. Методика формування іншомовної компетентності учитанні. Іноземні мови. 2012. No3(71). С.18–27.
3. Гриняєва Н.М., Зуєва І.В. Читання як засіб формування мовленнєвої компетенції при вивченні дисципліни “Іноземна мова за проф. спрямуванням”. ScienceReview. 2018. No2(9). С.27–33.
4. Полонська Т.К. Автентичний текст як основний структурний компонент навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи (на прикладі навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”). Проблеми сучасного підручника. 2016. Вип.17.С.377–388.
5. Berardo S. The use of authentic materials in the teaching of reading. The Reading Matrix. 2006. No.6(2). P.60−69.
6. Marzban A.The Effect of Authentic Texts on Motivation and Reading Comprehension of EFL Students at Intermediate Level of Proficiency. Theory and Practice in Language Studies. 2015. Vol.5 No.1. P.85–91.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.