Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів

Автор(и)

  • Іванна Вікторівна Розмолодчикова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397

Ключові слова:

мовленнєвий розвиток, мовна особистість, культура спілкування, молодший школяр, пізнавальна діяльність, загадка

Анотація

У статті доведено, що збагачення словникового запасу молодших школярів є одним з основних напрямів розвитку мовлення, який відіграє вирішальну роль у формуванні мовної особистості. Визначено роль загадки як жанру усної народної творчості у процесі мовленнєвого виховання молодших школярів. Запропоновано завдання на основі загадок.

Metrics

PDF views
194
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202621
|
Abstract views: 134 / PDF downloads: 194

Біографія автора

Іванна Вікторівна Розмолодчикова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Downloads

Опубліковано

2014-11-13

Як цитувати

Розмолодчикова, І. В. (2014). Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 299–307. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397

Номер

Розділ

Методика викладання мов