Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397Ключові слова:
мовленнєвий розвиток, мовна особистість, культура спілкування, молодший школяр, пізнавальна діяльність, загадкаАнотація
У статті доведено, що збагачення словникового запасу молодших школярів є одним з основних напрямів розвитку мовлення, який відіграє вирішальну роль у формуванні мовної особистості. Визначено роль загадки як жанру усної народної творчості у процесі мовленнєвого виховання молодших школярів. Запропоновано завдання на основі загадок.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-11-13
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 299-307. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397