Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397Ключові слова:
мовленнєвий розвиток, мовна особистість, культура спілкування, молодший школяр, пізнавальна діяльність, загадкаАнотація
У статті доведено, що збагачення словникового запасу молодших школярів є одним з основних напрямів розвитку мовлення, який відіграє вирішальну роль у формуванні мовної особистості. Визначено роль загадки як жанру усної народної творчості у процесі мовленнєвого виховання молодших школярів. Запропоновано завдання на основі загадок.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 180
Downloads
Опубліковано
2014-11-13
Як цитувати
Розмолодчикова, І. В. (2014). Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 299–307. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397
Номер
Розділ
Методика викладання мов