Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів

Автор(и)

  • Іванна Вікторівна Розмолодчикова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397

Ключові слова:

мовленнєвий розвиток, мовна особистість, культура спілкування, молодший школяр, пізнавальна діяльність, загадка

Анотація

У статті доведено, що збагачення словникового запасу молодших школярів є одним з основних напрямів розвитку мовлення, який відіграє вирішальну роль у формуванні мовної особистості. Визначено роль загадки як жанру усної народної творчості у процесі мовленнєвого виховання молодших школярів. Запропоновано завдання на основі загадок.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 180

Біографія автора

Іванна Вікторівна Розмолодчикова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Downloads

Опубліковано

2014-11-13

Як цитувати

Розмолодчикова, І. В. (2014). Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 299–307. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397

Номер

Розділ

Методика викладання мов