Задля створення довершених художніх образів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.432Ключові слова:
епітет, портретний опис, візуальні та фонаційні характеристики, епітетний поширювачАнотація
У статті досліджено епітет як засіб створення пейзажних і портретних описів у прозі Бориса Грінченка; акцентовано на ролі епітетів у зображенні зовнішності персонажів (їх віку, постави, рис обличчя, голосу, одягу і т. ін.); репрезентовано епітети, що супроводжують лексеми-соматизми (обличчя, голова, волосся, лоб, брови, очі, губи, борода тощо) і які найчастіше характеризують їх розмір, форму, колір, виражають стан, настрій, риси характеру людини, її інтелект, почуття; диференційовано епітети за способом позначення відповідної ознаки, семантичними параметрами, рівнем засвоєння мовою, стійкістю зв’язків з означуваним словом, кількісним складом; з’ясовано, що у прозовому доробку письменника переважає так звана сфокусована портретизація.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 485
/ PDF downloads: 165