Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст.

Автор(и)

  • Ірина Борисівна Іванова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577

Ключові слова:

жанр, стиль, рекламний текст, рекламний дискурс

Анотація

У статті розглянуто історію та проблеми становлення жанрів реклами в Україні. Проведено аналіз жанрово-стилістичної специфіки рекламних текстів в періодиці освітньої галузі, визначено традиційні складові та жанрові контамінації, наявні у галузі української друкованої реклами ХХІ ст.

Metrics

PDF views
178
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 95 / PDF downloads: 178

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Іванова, І. Б. (2013). Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 521–527. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту