Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577Ключові слова:
жанр, стиль, рекламний текст, рекламний дискурсАнотація
У статті розглянуто історію та проблеми становлення жанрів реклами в Україні. Проведено аналіз жанрово-стилістичної специфіки рекламних текстів в періодиці освітньої галузі, визначено традиційні складові та жанрові контамінації, наявні у галузі української друкованої реклами ХХІ ст.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 80
/ PDF downloads: 167
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Іванова, І. Б. (2013). Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 521–527. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту