Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577Ключові слова:
жанр, стиль, рекламний текст, рекламний дискурсАнотація
У статті розглянуто історію та проблеми становлення жанрів реклами в Україні. Проведено аналіз жанрово-стилістичної специфіки рекламних текстів в періодиці освітньої галузі, визначено традиційні складові та жанрові контамінації, наявні у галузі української друкованої реклами ХХІ ст.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 521-527. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577