Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Малюга

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Ключові слова:

реклама, рекламне законодавство, рекламне звернення, психологічний тиск, споживач

Анотація

У статті йдеться про  психологічний тиск реклами на потенційного споживача, про рекламні ходи, які дискредитують  рекламну діяльність; порушено питання відповідальності рекламодавців і рекламовиробників перед суспільством.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 112

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Малюга, Н. М. (2013). Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 582–592. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2