Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585Ключові слова:
реклама, рекламне законодавство, рекламне звернення, психологічний тиск, споживачАнотація
У статті йдеться про психологічний тиск реклами на потенційного споживача, про рекламні ходи, які дискредитують рекламну діяльність; порушено питання відповідальності рекламодавців і рекламовиробників перед суспільством.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 112
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Малюга, Н. М. (2013). Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 582–592. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту