Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу

Автор(и)

  • Анастасія Андріївна Титаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656

Ключові слова:

урбанонімічний простір, ергонім, фірмонім, номінація, семантика

Анотація

У статті розглянуто різні терміни, які вживаються для визначення назв комерційних об’єднань людей. Увагу зосереджено на аналізі структурно-семантичних ознак фірмонімів Кривого Рогу, закономірності їх виникнення і функціонування в урбанонімічному просторі. Визначаються важливі умови для створення успішного фірмоніма.

Metrics

PDF views
226
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 166 / PDF downloads: 226

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Титаренко, А. А. (2012). Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 72–82. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць