Використання тестових завдань на заняттях з української пунктуації (на матеріалі теми «Етапи розвитку пунктуації»)

Автор(и)

  • Любомир Васильович Сегін

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.679

Ключові слова:

українська пунктуація, етапи розвитку пунктуації, тестові завдання

Анотація

У статті проаналізовано труднощі при вивченні української пунктуації, накреслено шляхи їх подолання і обгрунтовано перспективи доцільності створення і використання комп’ютерної програми «Тести», а також запропоновано систему тестових завдань, в яких зроблено спробу простежити етапи розвитку пунктуації від найдавніших часів до сьогодення.

Metrics

PDF views
135
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 149 / PDF downloads: 135

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Сегін, Л. В. (2012). Використання тестових завдань на заняттях з української пунктуації (на матеріалі теми «Етапи розвитку пунктуації»). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 299–315. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.679

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають