Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах

Автор(и)

  • Світлана Валентинівна Гузенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786

Ключові слова:

виразність, рекламний текст, порядок слів

Анотація

У статті розглянуто окремі засоби інтенсифікації виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах – компресію викладу і порядок слів. Зроблено висновок про підпорядкованість цих засобів основній прагматичній меті реклами.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 139

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Гузенко, С. В. (2011). Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 139–145. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць