Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах

Автор(и)

  • Світлана Валентинівна Гузенко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786

Ключові слова:

виразність, рекламний текст, порядок слів

Анотація

У статті розглянуто окремі засоби інтенсифікації виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах – компресію викладу і порядок слів. Зроблено висновок про підпорядкованість цих засобів основній прагматичній меті реклами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 139-145. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786