Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах

Автор(и)

  • Світлана Валентинівна Гузенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786

Ключові слова:

виразність, рекламний текст, порядок слів

Анотація

У статті розглянуто окремі засоби інтенсифікації виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах – компресію викладу і порядок слів. Зроблено висновок про підпорядкованість цих засобів основній прагматичній меті реклами.

Metrics

PDF views
163
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202619
|
Abstract views: 106 / PDF downloads: 163

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Гузенко, С. В. (2011). Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 139–145. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць