Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів

Автор(и)

  • Вікторія Валентинівна Шабуніна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838

Ключові слова:

автор, адресат, синтаксичні засоби діалогічної організації, науково-навчальний текст

Анотація

У статті визначено й схарактеризовано основні синтаксичні засоби, які виконують когнітивну функцію, створюють комунікативний ефект внутрішньої діалогізації мовлення; збільшують інформативність науково-навчального тексту й реалізують загальну тенденцію до скорочення надлишковості в мові; забезпечують адекватний перлокутивний ефект.

Metrics

PDF views
138
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202611
|
Abstract views: 98 / PDF downloads: 138

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Шабуніна, В. В. (2011). Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 503–512. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць