Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838Ключові слова:
автор, адресат, синтаксичні засоби діалогічної організації, науково-навчальний текстАнотація
У статті визначено й схарактеризовано основні синтаксичні засоби, які виконують когнітивну функцію, створюють комунікативний ефект внутрішньої діалогізації мовлення; збільшують інформативність науково-навчального тексту й реалізують загальну тенденцію до скорочення надлишковості в мові; забезпечують адекватний перлокутивний ефект.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 83
/ PDF downloads: 132
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Шабуніна, В. В. (2011). Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 503–512. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць