Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності

Автор(и)

  • Вікторія Олексіївна Лапіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.871

Ключові слова:

структура мовленнєвої компетентності, базовий компонент, професійно зорієнтований компонент, особистісно зорієнтований компонент, організаційно-мотиваційний компонент, інформаційно-процесуальний компонент, критеріально-результативний компонент

Анотація

У статті розглянуто структуру професійно зорієнтованої іншомовної мовленнєвої компетентності у порівнянні зі структурою загальної мовленнєвої компетентності, проаналізовано особливості їх компонентів.

Metrics

PDF views
119
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202616
|
Abstract views: 81 / PDF downloads: 119

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Лапіна, В. О. (2011). Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 716–718. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.871

Номер

Розділ

Методика викладання мов