Психологічні чинники у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки

Автор(и)

  • Світлана Миколаївна Хоцкіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.874

Ключові слова:

студентський вік, психологічні умови, психологічні передумови, формування комунікативної компетентності, майбутній викладач економіки

Анотація

На основі узагальнення пріоритетних психологічних надбань юнацького віку та зростання статусу категорії спілкування автором статті виокремлено психологічні умови та передумови формування комунікативної компетентності, які недостатньо конкретизовано в науковій літературі. Визначено факультативні психолого-педагогічні чинники, які сприятимуть формуванню комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки.

Metrics

PDF views
139
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 110 / PDF downloads: 139

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Хоцкіна, С. М. (2011). Психологічні чинники у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 730–734. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.874

Номер

Розділ

Методика викладання мов