Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі

Автор(и)

  • Ганна Сергіївна Барна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Ключові слова:

політична реклама, маніпуляція, страх

Анотація

У статті розглядаються проблеми маніпуляції масовою свідомістю, що здійснюються через актуалізацію страху як базової емоції людини, досліджується специфіка вербалізації апокаліптичних картин у політичній рекламі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2010-11-23

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі. (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 141-148. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають