Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі

Автор(и)

  • Ганна Сергіївна Барна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Ключові слова:

політична реклама, маніпуляція, страх

Анотація

У статті розглядаються проблеми маніпуляції масовою свідомістю, що здійснюються через актуалізацію страху як базової емоції людини, досліджується специфіка вербалізації апокаліптичних картин у політичній рекламі.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 109

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Барна, Г. С. (2010). Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 141–148. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту