Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901Ключові слова:
політична реклама, маніпуляція, страхАнотація
У статті розглядаються проблеми маніпуляції масовою свідомістю, що здійснюються через актуалізацію страху як базової емоції людини, досліджується специфіка вербалізації апокаліптичних картин у політичній рекламі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2010-11-23
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі. (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 141-148. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901