Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі

Автор(и)

  • Ганна Сергіївна Барна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Ключові слова:

політична реклама, маніпуляція, страх

Анотація

У статті розглядаються проблеми маніпуляції масовою свідомістю, що здійснюються через актуалізацію страху як базової емоції людини, досліджується специфіка вербалізації апокаліптичних картин у політичній рекламі.

Metrics

PDF views
134
Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202625
|
Abstract views: 115 / PDF downloads: 134

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Барна, Г. С. (2010). Проблеми маніпуляції і мовна об’єктивація апокаліптичних картин у політичній рекламі. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 141–148. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.901

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту