Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»)

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Єрмоленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914

Ключові слова:

підтекст, контекст, мовознавчий і літературознавчий аналіз художніх текстів, лінгводидактика, методи навчання

Анотація

У статті описано сучасне студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст», визначено основні напрями в методиці навчання лінгвістичного аналізу тексту студентів філологічного факультету. На прикладі антології «Декамерон» доведено, що в постмодерній літературі двотисячних з’явилися певні тенденції щодо передачі категорій «контекст» і «підтекст» на різних мовних рівнях.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 388

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Єрмоленко, С. І. (2010). Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 232–239. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914

Номер

Розділ

Методика викладання мов