Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»)

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Єрмоленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914

Ключові слова:

підтекст, контекст, мовознавчий і літературознавчий аналіз художніх текстів, лінгводидактика, методи навчання

Анотація

У статті описано сучасне студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст», визначено основні напрями в методиці навчання лінгвістичного аналізу тексту студентів філологічного факультету. На прикладі антології «Декамерон» доведено, що в постмодерній літературі двотисячних з’явилися певні тенденції щодо передачі категорій «контекст» і «підтекст» на різних мовних рівнях.

Metrics

PDF views
423
Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202633
|
Abstract views: 135 / PDF downloads: 423

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Єрмоленко, С. І. (2010). Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 232–239. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914

Номер

Розділ

Методика викладання мов