Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914Ключові слова:
підтекст, контекст, мовознавчий і літературознавчий аналіз художніх текстів, лінгводидактика, методи навчанняАнотація
У статті описано сучасне студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст», визначено основні напрями в методиці навчання лінгвістичного аналізу тексту студентів філологічного факультету. На прикладі антології «Декамерон» доведено, що в постмодерній літературі двотисячних з’явилися певні тенденції щодо передачі категорій «контекст» і «підтекст» на різних мовних рівнях.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 388
Downloads
Опубліковано
2010-11-23
Як цитувати
Єрмоленко, С. І. (2010). Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 232–239. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914
Номер
Розділ
Методика викладання мов