Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст.

Автор(и)

  • Ірина Борисівна Іванова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577

Ключові слова:

жанр, стиль, рекламний текст, рекламний дискурс

Анотація

У статті розглянуто історію та проблеми становлення жанрів реклами в Україні. Проведено аналіз жанрово-стилістичної специфіки рекламних текстів в періодиці освітньої галузі, визначено традиційні складові та жанрові контамінації, наявні у галузі української друкованої реклами ХХІ ст.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Жанрово-стилістична специфіка освітньої реклами України ХХІ ст. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 521-527. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.577