Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу

Автор(и)

  • Анастасія Андріївна Титаренко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656

Ключові слова:

урбанонімічний простір, ергонім, фірмонім, номінація, семантика

Анотація

У статті розглянуто різні терміни, які вживаються для визначення назв комерційних об’єднань людей. Увагу зосереджено на аналізі структурно-семантичних ознак фірмонімів Кривого Рогу, закономірності їх виникнення і функціонування в урбанонімічному просторі. Визначаються важливі умови для створення успішного фірмоніма.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2012-11-20

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 72-82. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають