Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748Ключові слова:
ергонім, мовна гра, каламбур, атракція, рекламна функціяАнотація
У статті досліджено роль мовної гри як засобу приваблення клієнта у структурі рекламних назв, вивчено структурні та семантично-асоціативні особливості мовної гри в ергонімії. Виокремлено і проаналізовано моделі ергонімів Тернопільської області, утворених із застосуванням різних прийомів мовної гри.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-11-30
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Мовна гра як засіб атракції в рекламних назвах (на матеріалі ергонімії Тернопільщини). (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 164-168. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.748