Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів

Автор(и)

  • Вікторія Валентинівна Шабуніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838

Ключові слова:

автор, адресат, синтаксичні засоби діалогічної організації, науково-навчальний текст

Анотація

У статті визначено й схарактеризовано основні синтаксичні засоби, які виконують когнітивну функцію, створюють комунікативний ефект внутрішньої діалогізації мовлення; збільшують інформативність науково-навчального тексту й реалізують загальну тенденцію до скорочення надлишковості в мові; забезпечують адекватний перлокутивний ефект.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2011-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 503-512. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838