Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914Ключові слова:
підтекст, контекст, мовознавчий і літературознавчий аналіз художніх текстів, лінгводидактика, методи навчанняАнотація
У статті описано сучасне студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст», визначено основні напрями в методиці навчання лінгвістичного аналізу тексту студентів філологічного факультету. На прикладі антології «Декамерон» доведено, що в постмодерній літературі двотисячних з’явилися певні тенденції щодо передачі категорій «контекст» і «підтекст» на різних мовних рівнях.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2010-11-23
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»). (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 232-239. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914