Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»)

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Єрмоленко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914

Ключові слова:

підтекст, контекст, мовознавчий і літературознавчий аналіз художніх текстів, лінгводидактика, методи навчання

Анотація

У статті описано сучасне студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст», визначено основні напрями в методиці навчання лінгвістичного аналізу тексту студентів філологічного факультету. На прикладі антології «Декамерон» доведено, що в постмодерній літературі двотисячних з’явилися певні тенденції щодо передачі категорій «контекст» і «підтекст» на різних мовних рівнях.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2010-11-23

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Студіювання у вишах категорій «підтекст» і «контекст» (на прикладі антології «Декамерон»). (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 232-239. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.914