Формування термінологічного потенціалу (природничий профіль) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.299Ключові слова:
термінологія, професійне мовлення, принцип текстоцентризму, слова-терміни, терміни з міжнародними компонентамиАнотація
У статті висвітлено деякі аспекти формування професійного мовлення майбутніх спеціалістів природничого профілю шляхом опрацювання термінологічної лексики. Основну увагу приділено текстовому матеріалу й роботі зі словами-термінами.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-09-15
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Формування термінологічного потенціалу (природничий профіль) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 419-425. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.299