Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів

Автор(и)

  • Іванна Вікторівна Розмолодчикова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397

Ключові слова:

мовленнєвий розвиток, мовна особистість, культура спілкування, молодший школяр, пізнавальна діяльність, загадка

Анотація

У статті доведено, що збагачення словникового запасу молодших школярів є одним з основних напрямів розвитку мовлення, який відіграє вирішальну роль у формуванні мовної особистості. Визначено роль загадки як жанру усної народної творчості у процесі мовленнєвого виховання молодших школярів. Запропоновано завдання на основі загадок.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Іванна Вікторівна Розмолодчикова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

2014-11-13

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Методичні аспекти використання загадок у навчально-виховному процесі молодших школярів. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 299-307. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.397