Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів

Автор(и)

  • Інна Олександрівна Талаш Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398

Ключові слова:

молодший шкільний вік, групова навчальна діяльність, навичка, самоконтроль, функції самоконтролю

Анотація

У статті розкриті особливості організації групової навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови, узагальнені психолого-педагогічні умови формування навичок самоконтролю учнів у процесі групової роботи, а також подано зразки вправ і завдань, що можуть бути використані вчителям початкової школи на уроках української мови для організації групової навчальної діяльності дітей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Інна Олександрівна Талаш, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

2014-11-13

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Групове навчання як засіб формування навичок самоконтролю учнів початкових класів. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 308-315. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.398

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають