Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786Ключові слова:
виразність, рекламний текст, порядок слівАнотація
У статті розглянуто окремі засоби інтенсифікації виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах – компресію викладу і порядок слів. Зроблено висновок про підпорядкованість цих засобів основній прагматичній меті реклами.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 139-145. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786