Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838Ключові слова:
автор, адресат, синтаксичні засоби діалогічної організації, науково-навчальний текстАнотація
У статті визначено й схарактеризовано основні синтаксичні засоби, які виконують когнітивну функцію, створюють комунікативний ефект внутрішньої діалогізації мовлення; збільшують інформативність науково-навчального тексту й реалізують загальну тенденцію до скорочення надлишковості в мові; забезпечують адекватний перлокутивний ефект.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Синтаксичні ресурси діалогічної організації науково-навчальних текстів. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 503-512. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.838