ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ҐЕНДЕРНИХ СТУДІЙ
Основний зміст статті
Анотація
Нове покоління студентства, яке формувалося в умовах інформаційної революції, має свої специфічні особливості сприйняття інформації та занурення у процес навчання. Покоління Z прагне сприймати лаконічну, структуровану, наочну інформацію, зокрема, з гендерних питань. Мета даної статті огляд і упорядкування сучасних засобів візуалізації гендерних студій та провідних методів роботи з ними для покоління Z. В роботі висвітлено особливості наочних засобів навчання та методики роботи з ними. Автором здійснено аналіз фотографій, художніх образів (зокрема, картин, малюнків, карикатур, візуальних мемів), символічних образів (зокрема, знаків, піктограм), діаграм, схем, таблиць, карт, інфографіки та плакатів. В результаті дослідження було запропоновано класифікації наочних засобів, що використовуються під час вивчення гендерних студій, систематизовано методи роботи з ними, обґрунтовано важливість використання даних методів для покоління Z.