ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ З ПИТАНЬ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Основний зміст статті
Анотація
В статті висвітлена гендерна експертиза навчальних програм та навчальних посібників з ціллю виявлення того, яким чином вони впливають на соціалізацію студентів, і як при цьому змінюються потенційні можливості самореалізації представників обох статей. Гендерний аналіз робочих навчальних програм системи фахової підготовки майбутніх вихователів дає підстави стверджувати, що програми не всі відповідають принципу додержання гендерного підходу.
Деталі статті
Як цитувати
Харькова, Є. (2018). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ З ПИТАНЬ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Гендерна парадигма освітнього простору, (7-8), 55-62. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/gender/article/view/4014
Розділ
Гендерний підхід в освіті: історико-педагогічний аспект