ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Основний зміст статті
Анотація
В статті розглядається проблема формування, підтримування та змінювання корпоративної культури соціальної організації та гендерні особливості цих процесів. Носіями культури соціальної організації є люди (чоловіки і жінки), які визначають характер, особливості і стиль функціонування колективу, поведінку і взаємодію між окремими особистостями та соціальними групами. Корпоративна культура соціальної організації це середовище професійної діяльності, людська поведінка, продукт взаємодії культури окремих людей ( чоловіків і жінок) і культурних факторів середовища; це регулятори поведінки людей і комплекс найбільш стабільних і довготривалих характеристик організації, поєднання цінностей, принципів діяльності, норм поведінки, які супроводжують професійну діяльність чоловіків і жінок всередині організації, а також впливають на їх взаємодію із зовнішнім середовищем. Мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні поняття корпоративна культура та гендерних особливостей її формування, підтримування і змінювання. Практичне значення полягає в обґрунтуванні гендерних особливостей корпоративної культури соціальної організації, у використанні досвіду реалізації гендерного підходу в практику роботи керівників закладів соціальної сфери, а також у процес фахової підготовки студентів спеціальності соціальна педагогіка і соціальна робота у вищих навчальних закладах.