МУЗЕЙ ЖІНОЧОЇ І ГЕНДЕРНОЇ ІСТОРІЇ – ПРОСТІР ДЛЯ ДІАЛОГУ

Основний зміст статті

Тетяна Дрожжина
Тетяна Ісаєва

Анотація

 


В статті розглянуто значення Музею жіночої і гендерної історії для неформальної освіти в царині гендерної рівності для різних верств населення. Показано використання сучасних технологій музейної комунікації, особливості створення музейної експозиції та методів спілкування з відвідувачами/-ками.  Визначені певні можливості музейної комунікації щодо зміни  ціннісних уявлень людей та сприйняття ідей гендерної рівності в суспільстві.

Деталі статті

Як цитувати
Дрожжина, Т., & Ісаєва, Т. (2018). МУЗЕЙ ЖІНОЧОЇ І ГЕНДЕРНОЇ ІСТОРІЇ – ПРОСТІР ДЛЯ ДІАЛОГУ. Гендерна парадигма освітнього простору, (7-8), 83-87. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/gender/article/view/4017
Розділ
Реалізація гендерного підходу: соціокультурний підхід

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.