Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект)

Автор(и)

  • Анастасiя Крамар Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3906

Ключові слова:

копiнг, копiнг-стратегiї, студенти, юнацький вiк, гендернi вiдмiнностi

Анотація

Анотацiя. У статтi проаналiзовано проблему застосування копiнгстратегiй студентiв рiзної статтi. Розглянуто поняття копiнгу та
копiнг-стратегiй. Визначено стратегiї копiнг-поведiнки як певнi
способи поведiнки людини в складних (або стресових) ситуацiях.
Наведено результати дiагностики копiнг-стратегiй у юнацькому
вiцi. Представлено результати дослiдження способiв реагування
на стрес. Продемонстровано рiзницю результатiв дослiдження мiж
хлопцями та дiвчатами: студенти надають перевагу знаходженню
правильних рiшень i намагаються застосовувати адекватнi та
ефективнi копiнг-стратегiї. Запропоновано психолого-педагогiчнi
методи щодо формування правильної стратегiї подолання життєвих
труднощiв у студентiв.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 54

Біографія автора

Анастасiя Крамар, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету iноземних мов

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Крамар, А. (2020). Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 63–70. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3906

Номер

Розділ

Розділ II