Система післядипломної педагогічної освіти сучасної України:нормативно-правове регулювання

Автор(и)

  • Тетяна Дмитрівна Побоча Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education " , Коммунальноевысшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования». , Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1207

Ключові слова:

післядипломна освіта, педагогічна освіта, освіта дорослих, закон України, постанова Верховної Ради, наказ Міністерства освіти та науки України

Анотація

У статті актуалізовано питання наявності чинної нормативно-правової бази діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти, констатовано, що попри наявність значної нормативно-правової бази документів, які унормовують діяльність освітніх установ, заклади післядипломної освіти залишилися поза процесом нормотворення. Наголошено, що сьогодні надзвичайно актуальним залишається питання про ухвалення закону «Про післядипломну освіту». Зроблено припущення, що однозначне поєднання післядипломної освіти та освіти для дорослих ускладнить функціонування вітчизняної системи післядипломної, зокрема педагогічної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Дмитрівна Побоча, афіліація Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education ", Коммунальноевысшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования»., Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

    старший викладач

Посилання

Бахрушин В. Новий Закон України «Про освіту» – які зміни нас очікують? [Електронний ресурс] / В.Бахрушин // Освітня політика : портал освітніх експертів. – Режим доступу : http://education-ua.org/ua/articles/432-novij.

Дмух Н.М. Сучасний стан післядипломної педагогічної освіти: державно-управлінський аспект [Електронний ресурс] / Н. М. Дмух. –Режим доступу : http://gnpu.edu.ua/files/ VIDANNIY/Visnik_12/V12_31.pdf.

Лунячек В. Післядипломна педагогічна освіта : чи потрібна нова модель розвитку [Електронний ресурс] / В. Лунячек // Освітня політика : портал громадських експертів. – Режим доступу : http://education-ua.org/ua/articles/588-pislyadiplomna-pedagogichna-osvita-chi-potribna-novamodel-rozvitku.

Положення про підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладі : наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (№ 48 від 24.01.2013 р.) [Електронний ресурс]. – Офіційний сайт Верховної Ради України. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/ laws/show/z0488-13.

Про затвердження галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти : наказ МОН України (№ 1176 від 14.08.2013 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua /legislation/Ser_osv/36816/.

Про затвердження Концептуальних засад розвитку педагогічної освіти в Україні та її інтеграції в європейський освітній простір : наказ МОН України (№ 998 від 31.12.2004 р.) // Освіта. –2005. – 12-19 січ. [№ 2/3] – С. 2.

Завантаження

Опубліковано

17-02-2017

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парадигми: історико-педагогічний асп

Як цитувати

Система післядипломної педагогічної освіти сучасної України:нормативно-правове регулювання. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 333-342. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1207