Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії

Автор(и)

  • Людмила Топчій , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутній учитель-філолог, підготовка, соціокультурна компетентність, учні старших класів гімназії

Анотація

Топчій Л. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.

У статті на основі аналізу соціальних перетворень i потреб сучасного суспільства, з одного боку, та вимог i очікувань щодо соціокультурної освіти у старшокласників-гімназистів, з іншого боку, визначено педагогічні умови підготовки в педагогічному ВНЗ майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 122-128. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663