Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663Ключові слова:
педагогічні умови, майбутній учитель-філолог, підготовка, соціокультурна компетентність, учні старших класів гімназіїАнотація
Топчій Л. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.
У статті на основі аналізу соціальних перетворень i потреб сучасного суспільства, з одного боку, та вимог i очікувань щодо соціокультурної освіти у старшокласників-гімназистів, з іншого боку, визначено педагогічні умови підготовки в педагогічному ВНЗ майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-02-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Топчій

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 122-128. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663